החתונות המטורפות בישראל

השאירו פרטים ואחזור בהקדם:

    איזה די ג'יי תקחו אם תתחתנו?

    חתונה דתית לאומית היא אירוע חשוב ביותר בחיי בני הזוג הנישאים. היא חייבת להיות מושקעת ומתוכננת להפליא ולכלול מוסיקה מיטבית. בחירת תקליטן מוביל ומנוסה היא צורך חשוב. הוא יכול להשמיע מוסיקה בסגנונות שונים כולל אתניים ועם רפרטואר מושלם השייך לעולם הדתי לאומי. יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין העוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    מוסיקה נהדרת היא מרכיב עיקרי

    החתונה תהפוך לתוססת יותר וחיונית עד למאוד בליווי מוסיקה נהדרת שתלווה את האירוע לכל אורכו. הדיג'יי הוא בעל נוכחות וכריזמה גבוהה, ינחה את האירוע היטב וירים אותו לגבהים. הוא יודע להכין רימקסים לשירים ידועים ובכך יעניק להם חיוניות נוספת. בעת השמעת המוסיקה הוא גם מנגן על קלידים ועל כלי נגינה אחרים. בנוסף, הוא מפעיל מכונות תופים אלקטרונית. כל אלו מעצימים מאוד את השירים והמוסיקה ולצידם, את החוויה. בכל חתונה יש רגעים מיוחדים. אחד מהם הוא רגע הכניסה לחופה וכאן יבחרו בני הזוג שיר מלווה האהוב עליהם. הדיג'יי ישמיע אותו, וכמובן, ידאג לשירים נוספים בעת קבלת הפנים, הארוחה ומסיבת הריקודים. הריקודים מהווים שיא נוסף וכאן קצב המוסיקה יגבר וימריץ את האורחים לרקוד ולעלוז. האירוע המיוחד ייזכר למשך זמן רב בזכות כל אלו.

    הכנות ותיאום ציפיות

    יש לדון עם התקליטן שהוא גם המפיק המוסיקלי לבחירת רשימת השירים. ניתן ואף רצוי להיעזר בו לגבי שירים אשר הינם חשובים ומבוקשים ואשר לדעתו יתאימו לאופי האירוע הרכב החוגגים וטעמם האישי. ברשותו ציוד נוסף ומשלים אותו הוא מביא. כך, מיקרופונים, מערכות הגברה, גופי תאורה מיוחדים, מחוללי עשן ומחוללי אפקטים נוספים. כל אלו יתרמו לאווירה המלהיבה.

    שירותים מעולים

    יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל לקוח המתלבט לגבי בחירת השירים וסדר השמעתם, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים וכדומה. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים רבות מהתמחות בנישה זאת, מהפקת וניהול  חתונות ואירועי מוסיקה אחרים לדתיים לאורך השנים. הוא ישמח לתת שירות כל לקוח חדש.

    החתונות המטורפות בישראל

    השאירו פרטים ואחזור בהקדם:

      אל תקשיבו לנו – תקשיבו ללקוחות שלנו

      תשמעו מה הלקוחות שלי מספרים עליי – הלקוחות הם השגרירים שלי כל המלצה מגיעה מהלב של הזוגות שלנו

      כמה סיבות לבחור בי

      מוזיקה רמיקסים ברמה גבוהה

      דיגי יוסי חן יפיק וינגן לכבוד האירוע שלכם את המוזיקה והרמיקסים הכי חדישים ברמה הגבוהה ביותר

      שירות ברמה גבוהה

      שירות ויחס אישי חם מהווים אבן סביב בעבודתו של דיג'יי יוסי חן המבוקש. יוסי עומד לשירותכם בכל שלב ויעניק את המענה האיכותי עבור כל בקשה שלכם.

      סגנונות מגוונים לזרמים שונים

      אנו מתאימים את האווירה הסגנון המוזיקלי המועדף עליכם לזרם, למסורת ולכל העדפה ובקשה אישית שלכם. יוסי בעל ניסיון עשיר בתחום האירועים המודרני במגזר הדתי והחרדי גם יחד.

      חוויה מוזיקלית בהתאמה אישית

      זה האירוע שלכם! הרגע המיוחד בו סוף סוף אפשר לנשום לרווחה ולהתחיל בשלב חדש בחיים. אל תתפשרו על החוויה המוזיקלית שתהיה חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם ובחרו בדיג'יי יוסי חן.

      די ג'יי מבוקש בכל רחבי העולם

      דיגייי יוסי חן הדיגיי היהודי הישראלי הראשון בעולם שניגן בדובאי בבורג חליפה בעל נסיון רב באירועים וחתונות ברחבי העולם ניו יורק/ מקסיקו / רוסיה.

      מאמרים נוספים

      סוכנות שיווק דיגיטלי