החתונות המטורפות בישראל

השאירו פרטים ואחזור בהקדם:

    חוגגים בת מצווה דתית? ככה תארגנו ערב שלא יישכח!

    די ג'יי לבת מצווה דתית יתרום רבות בזכות המוסיקה הסוחפת שהוא משמיע, כמו גם עם הנוכחות והליווי המהפנטים שלו. מוסיקה מתאימה לאירוע  כזה משדרגת אותו רבות וסוחפת אחריה את החוגגים. האווירה העליזה הנוצרת תסייע לזכור אותו לזמן רב. ניתן לבחור רפרטואר שירים המותאם לכל שלב במהלכו. יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין העוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    שירים בסגנונות שונים

    די ג'יי ישמיע את הז'אנרים והסגנונות האהובים כולל, כמובן, המגיעים מז'אנר דתי. הוא יכול להוסיף גם מוסיקה אתנית על פי הצורך. הוא מתמחה בהכנת רמיקסים לשירים ידועים וללהיטים מכל הזמנים ביניהם, שירים של זמרים דתיים מהמגזר אליו שייכים החוגגים. הוא אף מלווה את המוסיקה המושמעת בניגון על קלידים וכלי נגינה אחרים. בנוסף, מוסיף ברקע מכונות תופים אלקטרוניות, וכל אלו מגבירים רבות את נפח המוסיקה, את עוצמתה, והדינאמיות והחיוניות שלה. השירים שיושמעו ייבחרו היטב לרגעים שונים. כך לקבלת הפנים, לרגע המרגש בו נכנסת כלת בת המצווה עם הוריה ואחיה לאולם ואל הבמה, בעת הארוחה וברגעים חשובים אחרים. במידה ונערכת מסיבת ריקודים אזי הקצב שלה יתגבר היא תסחף אחריה את החוגגים אשר ייהנו ויתרגשו רבות.

    הכנות

    לאחר ביצוע ההזמנה או במהלכה עולה הצורך לבחור את רשימת השירים שתושמע לאורך כל הערב. התקליטן, שהוא אף המפיק המוסיקלי, יכול לסייע רבות בבחירה וימליץ על השירים, שלדעתו, יתאימו לאירוע עצמו ואשר ישדרגו את החוויה המוסיקלית. ברשותו ציוד רב הכולל, מערכות הגברה, מיקרופונים רגישים, גופי תאורה, מחוללי עשן ואביזרים אחרים היוצרים אפקטים נוספים מרשימים.

    מוניטין רב

    יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. השירות כולל ייעוץ לכל לקוח מתלבט לגבי בחירת השירים ונושאים אחרים, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר מהפקת וניהול  אירועי מוסיקה פרטיים מגוונים ורבים אחרים לאורך השנים. הוא ישרת בשמחה כל לקוח חדש.

    החתונות המטורפות בישראל

    השאירו פרטים ואחזור בהקדם:

      אל תקשיבו לנו – תקשיבו ללקוחות שלנו

      תשמעו מה הלקוחות שלי מספרים עליי – הלקוחות הם השגרירים שלי כל המלצה מגיעה מהלב של הזוגות שלנו

      כמה סיבות לבחור בי

      מוזיקה רמיקסים ברמה גבוהה

      דיגי יוסי חן יפיק וינגן לכבוד האירוע שלכם את המוזיקה והרמיקסים הכי חדישים ברמה הגבוהה ביותר

      שירות ברמה גבוהה

      שירות ויחס אישי חם מהווים אבן סביב בעבודתו של דיג'יי יוסי חן המבוקש. יוסי עומד לשירותכם בכל שלב ויעניק את המענה האיכותי עבור כל בקשה שלכם.

      סגנונות מגוונים לזרמים שונים

      אנו מתאימים את האווירה הסגנון המוזיקלי המועדף עליכם לזרם, למסורת ולכל העדפה ובקשה אישית שלכם. יוסי בעל ניסיון עשיר בתחום האירועים המודרני במגזר הדתי והחרדי גם יחד.

      חוויה מוזיקלית בהתאמה אישית

      זה האירוע שלכם! הרגע המיוחד בו סוף סוף אפשר לנשום לרווחה ולהתחיל בשלב חדש בחיים. אל תתפשרו על החוויה המוזיקלית שתהיה חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם ובחרו בדיג'יי יוסי חן.

      די ג'יי מבוקש בכל רחבי העולם

      דיגייי יוסי חן הדיגיי היהודי הישראלי הראשון בעולם שניגן בדובאי בבורג חליפה בעל נסיון רב באירועים וחתונות ברחבי העולם ניו יורק/ מקסיקו / רוסיה.

      מאמרים נוספים

      איזה די ג'יי תקחו אם תתחתנו?

      חתונה דתית לאומית היא אירוע חשוב ביותר בחיי בני הזוג הנישאים. היא חייבת להיות מושקעת ומתוכננת להפליא ולכלול מוסיקה מיטבית. בחירת תקליטן מוביל ומנוסה היא צורך חשוב. הוא יכול להשמיע...

      סוכנות שיווק דיגיטלי