החתונות המטורפות בישראל

השאירו פרטים ואחזור בהקדם:

    ערב החלומות שלכם מתחיל במוזיקה טובה!

    תקליטן דתי לחתונה ישמיע מוסיקה נהדרת לאורך כל האירוע אליו הוא מוזמן. הוא גם ינחה את האירוע – אם יתבקש לעשות זאת. ברשותו רשימת שירים המתאימים למגזר הדתי לפניו הוא מופיע. כך שירים של זמרים דתיים אהובים, וכן, של ז'אנרים וסגנונות אחרים כולל אתניים. יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין העוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    בעל נוכחות רבה

    התקליטן הינו בעל כריזמה ונוכחות רבה, ומשום כך, יכול להרים ערב מוסיקלי סוחף ומהנה. הוא מעורב רבות ומנגן על קלידים וכלי נגינה אחרים. הוא מפעיל מכונת תיפוף אלקטרונית אוטומטית המוסיפה קצב ועניין רבים. הוא יודע לערוך רמיקסים לשירים ידועים וללהיטים מבוקשים והם יושמעו כל העת. הוא יתכנן רבות וימצא מוסיקה מסוגים שונים לחלקים שונים של האירוע. מוסיקה מרגיעה בעת קבלת הפנים ו/או בשעת הסעודה. שירים מרגשים בעת רגעים חשובים כמו הכניסה לחופה. כאן יכולים בני הזוג לבחור את השיר הנוגע מכל לליבם. בעת הריקודים הוא יבחר מוסיקה קצבית וסוחפת אשר תקים את האורחים על הרגליים ותמשוך אותם לריקודים מהנים. המוסיקה הסוחפת שתיבחר תוסיף רבות לחוויית האורחים והאירוע כולו ייזכר לטוב לאורך זמן רב.

    תכנון מוסיקלי

    בחירת הרפרטואר הינה חלק בלתי נפרד מהתכנון המוסיקלי של האירוע. הדי ג'יי יסייע בבחירת הלהיטים והשירים, שלדעתו, יתאימו לאופי האירוע ולטעמם האישי של החוגגים ואורחיהם. רוח המסורת תישמר היטב עם הרשימה המשותפת שתוכן מראש. יחד עם זאת, במהלך האירוע הוא ייענה, ככל האפשר. לבקשות מהקהל. הוא מביא עימו ציוד נלווה הכולל מיקרופונים, מערכות הגברה, גופי תאורה, מחוללי עשן ואפקטים נוספים להעצמת החוויה.

    שירות מקיף

    יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל לקוח המתלבט לגבי בחירת השירים כולל סדר השמעתם. בנוסף, מחירים נוחים, הקפדה על לוח זמנים וכדומה. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, מהפקת וניהול  אירועי מוסיקה רבים עבור המגזר הדתי. הוא ישמח לשרת כל לקוח חדש.

    החתונות המטורפות בישראל

    השאירו פרטים ואחזור בהקדם:

      אל תקשיבו לנו – תקשיבו ללקוחות שלנו

      תשמעו מה הלקוחות שלי מספרים עליי – הלקוחות הם השגרירים שלי כל המלצה מגיעה מהלב של הזוגות שלנו

      כמה סיבות לבחור בי

      מוזיקה רמיקסים ברמה גבוהה

      דיגי יוסי חן יפיק וינגן לכבוד האירוע שלכם את המוזיקה והרמיקסים הכי חדישים ברמה הגבוהה ביותר

      שירות ברמה גבוהה

      שירות ויחס אישי חם מהווים אבן סביב בעבודתו של דיג'יי יוסי חן המבוקש. יוסי עומד לשירותכם בכל שלב ויעניק את המענה האיכותי עבור כל בקשה שלכם.

      סגנונות מגוונים לזרמים שונים

      אנו מתאימים את האווירה הסגנון המוזיקלי המועדף עליכם לזרם, למסורת ולכל העדפה ובקשה אישית שלכם. יוסי בעל ניסיון עשיר בתחום האירועים המודרני במגזר הדתי והחרדי גם יחד.

      חוויה מוזיקלית בהתאמה אישית

      זה האירוע שלכם! הרגע המיוחד בו סוף סוף אפשר לנשום לרווחה ולהתחיל בשלב חדש בחיים. אל תתפשרו על החוויה המוזיקלית שתהיה חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם ובחרו בדיג'יי יוסי חן.

      די ג'יי מבוקש בכל רחבי העולם

      דיגייי יוסי חן הדיגיי היהודי הישראלי הראשון בעולם שניגן בדובאי בבורג חליפה בעל נסיון רב באירועים וחתונות ברחבי העולם ניו יורק/ מקסיקו / רוסיה.

      מאמרים נוספים

      סוכנות שיווק דיגיטלי