החתונות המטורפות בישראל

השאירו פרטים ואחזור בהקדם:

    נמצאים במגזר החרדי ורוצים להרים אירוע לכל מטרה? פנו לתקליטן המתאים!

    תקליטן למגזר הדתי ישמיע מוסיקה המתאימה לקודים התרבותיים של הציבור מולו הוא מופיע. ברשותו רפרטואר מוסיקלי עשיר הכולל שירים מסגנונות שונים כולל אתניים. כל אחד יכול לבחור שירים אהובים ולהיטים אותם הוא אוהב ולצרפם לרשימה שתנוגן באירוע. התקליטן יודע לבחור את השירים הנכונים לכל רגע ומעמד. יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין העוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    תקליטן למגזר הדתי – מנחה אירועים

    התקליטן יכול להנחות אירועים פרטיים, ציבוריים, עסקיים ואחרים. הוא בעל נוכחות וכריזמה ותכונות אלו, ונוספות אחרות, תסייענה לו להנחות ערב נעים ומהנה במיוחד. הוא מעורב מאוד ולצד המוסיקה המושמעת הוא אף מנגן בקלידים ובכלי נגינה אחרים. בנוסף, מפעיל מכונת תיפוף אלקטרונית אוטומטית. הוא יודע לערוך רמיקסים לשירים ידועים ואהובים מה שהופך אותם ליותר קליטים לאוזן, ובאירועים כאלו יש לכך יתרון רב. הוא יבחר את השירים הנכונים לעת קבלת הפנים, לזמן הארוחה וכדומה. המזמינים יכולים להזמין שירים מיוחדים לרגעים אינטימיים ומרגשים. כך, למשל, בעת הכניסה לטקס החופה ורגע לפני שעונדים את הטבעות. מוסיקה אחרת נועדה לרחבת הריקודים. היא תהיה קצבית וסוחפת ורבים מהאורחים לא יוכלו לעמוד מולה. הם יקומו וייהנו משפע של ריקודים מתפרצים.

    החלטה לגבי הרפרטואר

    בחירת הרפרטואר תיעשה בשיתוף עם התקליטן שהוא, למעשה, המפיק המוסיקלי של הערב. הוא יכול לסייע רבות בנקודה זאת ולהמליץ על שירים אשר יוסיפו רבות לרשימה המבוקשת. עצותיו מגיעות ממקום של ידע וניסיון וכדאי להקשיב להן. הוא אף מביא עימו ציוד רב הכולל מיקרופונים, מערכות הגברה, גופי תאורה, מחוללי עשן ואפקטים נוספים להעצמת המוסיקה המושמעת.

    שירות מקיף

    יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, מחירים נוחים, איכות רבה, עמידה בלוח זמנים וכדומה. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, מהפקת וניהול  אירועי מוסיקה לדתיים לאורך השנים. ברשותו תשתית מעולה הכוללת ניידת מאובזרת. הוא ישמח להעמיד אותה ואת כישוריו ויכולותיו  לטובת כל לקוח חדש, או אחר המבקש שירות נוסף.

    החתונות המטורפות בישראל

    השאירו פרטים ואחזור בהקדם:

      אל תקשיבו לנו – תקשיבו ללקוחות שלנו

      תשמעו מה הלקוחות שלי מספרים עליי – הלקוחות הם השגרירים שלי כל המלצה מגיעה מהלב של הזוגות שלנו

      כמה סיבות לבחור בי

      מוזיקה רמיקסים ברמה גבוהה

      דיגי יוסי חן יפיק וינגן לכבוד האירוע שלכם את המוזיקה והרמיקסים הכי חדישים ברמה הגבוהה ביותר

      שירות ברמה גבוהה

      שירות ויחס אישי חם מהווים אבן סביב בעבודתו של דיג'יי יוסי חן המבוקש. יוסי עומד לשירותכם בכל שלב ויעניק את המענה האיכותי עבור כל בקשה שלכם.

      סגנונות מגוונים לזרמים שונים

      אנו מתאימים את האווירה הסגנון המוזיקלי המועדף עליכם לזרם, למסורת ולכל העדפה ובקשה אישית שלכם. יוסי בעל ניסיון עשיר בתחום האירועים המודרני במגזר הדתי והחרדי גם יחד.

      חוויה מוזיקלית בהתאמה אישית

      זה האירוע שלכם! הרגע המיוחד בו סוף סוף אפשר לנשום לרווחה ולהתחיל בשלב חדש בחיים. אל תתפשרו על החוויה המוזיקלית שתהיה חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם ובחרו בדיג'יי יוסי חן.

      די ג'יי מבוקש בכל רחבי העולם

      דיגייי יוסי חן הדיגיי היהודי הישראלי הראשון בעולם שניגן בדובאי בבורג חליפה בעל נסיון רב באירועים וחתונות ברחבי העולם ניו יורק/ מקסיקו / רוסיה.

      מאמרים נוספים

      תקליטן דתי לבר מצווה

      תקליטן לבר מצווה מזל טוב! בנכם הולך ומתקרב בצעדי ענק אל גיל המצוות ואתם מתחילים לארגן את אירוע בר המצווה הבלתי נשכח בעבורו. זכרו כי חלק בלתי נפרד מהחגיגה יהיה תקליטן...

      די ג'יי לבת מצווה דתית

      תקליטן לבת מצווה מחפשים אחר די ג'יי לבת מצווה דתית? הגעתם למקום הנכון! בעת פנייתכם אל דיג'יי יוסי חן אתם למעשה בוחרים את השירות המקצועי ביותר בתחום אשר יסחוף את קהל...

      סוכנות שיווק דיגיטלי
      ×

      שיחת ווטסאפ