החתונות המטורפות בישראל

השאירו פרטים ואחזור בהקדם:

    צריכים מישהו שיתקלט באירועים שלכם? הגעתם למקום הנכון!

    תקליטן דתי ישמיע שירים ונעימות הקשורות לעולם של המגזר הדתי, אבל לא רק. הוא יכול להשמיע שירים בסגנונות וז'אנרים נוספים כולל אתניים. הכול על פי רשימה המוגשת לו על ידי בעלי האירוע. מוסיקה מוסיפה חיוניות לכל אירוע פרטי, ציבורי ועסקי. יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין העוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    בעל נוכחות וכריזמה

    תקליטן שהינו בעל נוכחות רבה ינחה היטב כל אירוע פרטי או מתוקשר. הוא ישמיע את המוסיקה ברגעים חשובים של האירוע ולכל אורכו. בקבלת הפנים – מוסיקת רקע, לזמן הארוחה – מוסיקה נעימה ורכה כולל שירים אהובים, לטקסים כמו כניסה לחופה או כניסת חוגג בר המצווה לאולם – שירים שייבחרו על ידי החוגגים ועוד. תשומת לב מיוחדת תהיה בעת מסיבת הריקודים. כאן היא תהיה קצבית וסוחפת לטובת החוגגים אשר ישמחו ויעלזו מאוד. הוא אף מנגן על קלידים וכלי נגינה אחרים. הוא מוסיף מכונת תיפוף אלקטרונית מעצימה היוצרת נפח נוסף. הכול יחד תורם לאווירה מיוחדת אשר תסייע לאירוע להתרומם ולהיזכר כאחד הטובים שהופקו. המסורת הדתית תורגש היטב גם במוסיקה שתשתלב היטב ביתר הפעילויות המאפיינות את האירועים השונים.

    הכנות חשובות ותיאום ציפיות

    בחירת הרפרטואר חשובה מאוד והיא חלק בלתי נפרד מהתכנון המוסיקלי של הערב. התקליטן יכול לסייע רבות ולהמליץ על רשימת שירים אשר, לדעתו, יוסיפו עומק וחוויה למוסיקה ואשר לדעתו יתאימו לאופי האירוע ולטעמם של החוגגים. עצותיו חשובות ויתקבלו בשמחה למרות שההחלטה הסופית היא של בעלי האירוע. לתקליטן ציוד רב הכולל מיקרופונים, מערכות הגברה, גופי תאורה, מחוללי עשן ואפקטים נוספים להעצמת החוויה המוסיקלית והווקאלית.

    שירות מקיף

    יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל לקוח המתלבט לגבי בחירת השירים וזמני השמעתם. בנוסף, מחירים נוחים, הקפדה על לוח זמנים וכדומה. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, מהפקת וניהול  אירועי מוסיקה לדתיים לאורך השנים. הוא ישמח להעמיד את התשתית שלו לכל לקוח חדש.

    החתונות המטורפות בישראל

    השאירו פרטים ואחזור בהקדם:

      אל תקשיבו לנו – תקשיבו ללקוחות שלנו

      תשמעו מה הלקוחות שלי מספרים עליי – הלקוחות הם השגרירים שלי כל המלצה מגיעה מהלב של הזוגות שלנו

      כמה סיבות לבחור בי

      מוזיקה רמיקסים ברמה גבוהה

      דיגי יוסי חן יפיק וינגן לכבוד האירוע שלכם את המוזיקה והרמיקסים הכי חדישים ברמה הגבוהה ביותר

      שירות ברמה גבוהה

      שירות ויחס אישי חם מהווים אבן סביב בעבודתו של דיג'יי יוסי חן המבוקש. יוסי עומד לשירותכם בכל שלב ויעניק את המענה האיכותי עבור כל בקשה שלכם.

      סגנונות מגוונים לזרמים שונים

      אנו מתאימים את האווירה הסגנון המוזיקלי המועדף עליכם לזרם, למסורת ולכל העדפה ובקשה אישית שלכם. יוסי בעל ניסיון עשיר בתחום האירועים המודרני במגזר הדתי והחרדי גם יחד.

      חוויה מוזיקלית בהתאמה אישית

      זה האירוע שלכם! הרגע המיוחד בו סוף סוף אפשר לנשום לרווחה ולהתחיל בשלב חדש בחיים. אל תתפשרו על החוויה המוזיקלית שתהיה חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם ובחרו בדיג'יי יוסי חן.

      די ג'יי מבוקש בכל רחבי העולם

      דיגייי יוסי חן הדיגיי היהודי הישראלי הראשון בעולם שניגן בדובאי בבורג חליפה בעל נסיון רב באירועים וחתונות ברחבי העולם ניו יורק/ מקסיקו / רוסיה.

      מאמרים נוספים

      תקליטן דתי לבר מצווה

      תקליטן לבר מצווה מזל טוב! בנכם הולך ומתקרב בצעדי ענק אל גיל המצוות ואתם מתחילים לארגן את אירוע בר המצווה הבלתי נשכח בעבורו. זכרו כי חלק בלתי נפרד מהחגיגה יהיה תקליטן...

      איזה די ג'יי תקחו אם תתחתנו?

      חתונה דתית לאומית היא אירוע חשוב ביותר בחיי בני הזוג הנישאים. היא חייבת להיות מושקעת ומתוכננת להפליא ולכלול מוסיקה מיטבית. בחירת תקליטן מוביל ומנוסה היא צורך חשוב. הוא יכול להשמיע...

      סוכנות שיווק דיגיטלי